عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی

هواداران استقلال پس از مدت‌ها شاهد پیروزی پرگل شما بودند، نظرت چیست؟
بازی بسیار خوبی انجام دادیم و ای کاش سایپا 10 نفره نمی‌شد که این همه حرف و حدیث بعد از بازی به وجود نیاید. به نظر من بازیکن سایپا به حق اخراج شد و ما نیز در نیمه دوم بعد از 17 بازی، بازی سراسر هجومی انجام دادیم و حس بسیار خوبی داشتم و تیم ما روحیه عجیبی برای پیرزوی داشت. شاید اگر آنها 10 نفره نمی‌شدند راحت‌تر بازی می‌کردیم و گل‌های بیشتری می‌زدیم اما اخراج بازیکن آنها کار را برای ما مشکل کرده بود چون سایپا دفاع می‌کرد.

قلعه‌نویی معتقد بود هنوز با استقلال مدنظرش فاصله دارد.
حتما قلعه‌نویی در این تیم چیزی دیده که چنین صحبتی را مطرح کرده است. البته من هم با حرف او موافق هستم و دیدید که با بازیکنان جدیدمان بازی خوبی ارائه کردیم. در مجموع از این پیروزی خوشحالم و آن را مثل تمامی بازیکنان استقلال به خانواده رفعتی ساجدی تقدیم می‌کنیم و امیدواریم آنها بدانند که ما به یاد جوان از دست رفته‌شان هستیم.

فرزاد حاتمی و بازیکنان جدید دیگر هم خوب کار کردند، درست است؟

واقعا فکر نمی‌کردم تازه واردها این قدر زود در استقلال جا بیفتند و انصافا همه بازیکنان جدید ما خوب بازی کردند. من مطمئن هستم که در آینده بهتر از این هم خواهیم شد. 


 بازگشت جباری نیز در روند تیم شما تاثیر داشت نظر تو چیست؟


یکی از دلایلی که اشاره کردم حس خوبی در بازی بوجود آمده بود همین مسئله بازگشت جباری بود. برگشتن جباری باعث شده هم ما روحیه بگیریم هم استقلال. خوشبختانه از ابتدای بازی روی این مسئله تمرکز کرده بودم که به گل برسم و همه تاثیر جباری را دیدند و هواداران هم دیدند که حضور جباری چقدر موثر بود و ما هم از شادی تماشاگران استقلال خوشحال هستیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com